שלטים לעסק
אם אתה רוצה שלטים לקבל את מיקום השלט ימינה ותוכן, אתה צריך להבין את השפה של תעשיית שלטי חוצות הפרסום. רוב מונחי חוצות מכירים, כפי שהם חופפים אלה מז’אנרים אחרים – “העתק” הוא חלק הטקסט של השלט, למשל, ו” לדמם “מתייחס לחלקו שלטים של שלט חוצות ויניל שעוטף את החלק האחורי של השלט. שווקי הפרסום מתרחבים במהירות וטכנולוגיה דמיון אנושי יאפשר. כדי להישאר מעודכן עם שפת חברות שילוט “, ולכן, ראשון לקבל שלטים סקירה כללית של ז’רגון התעשייה, ולאחר מכן תסקור מונחי מפתח עבור יישומי שילוט מיוחדים. שלטים מוארים סקירה מהירה של מונחי מפתח פרסום חוצה תאפשר לך: 1. החל מונחים בסיסיים חוצות סוכנות לשווקים מיוחדים כמו שלטי חוצות ניידים. 2. לזהות שלושה סוגי ז’רגון-כבדים, מסורתיים של פרסומות חוצות עדיין בשימוש. 3. להתעדכן בTech-לדבר מסוכנויות חוצות שהם חלוצים בתחום הדיגיטלי.
מבחינת סוכנות חוצות בסיסיות Master
מה לעשות “A-מסגרות”, “משאיות וידאו”, שלטים “שלטי חוצות גלילה” ו “משאיות לראייה תלת” צריכים לעשות עם פרסום חוצות? הם כל הסוגים הנפוצים של שלטי חוצות ניידים. פדרלי כביש מנהל מציע מדריך שלם לשפת פרסום חוצות, שנועדה לסייע לתקנן פרסום חוצות (שלטי חוצות) ז’רגון. ברגע שיש לך את הז’רגון הכללי למטה, אתה מוכן לעבור לTruckAds, שלטים אשר נותנת לך דוגמאות ויזואליות וטקסט של רבים ממונחי החוצות הניידים הנפוצים.
תסתכל טוב במודעות חוצות מסורתיות
“לוחות שולח” לשלטי חוצות המודפסים על נייר שלטים ומודבקים על שלט מתכת; הם ידועים גם בשם 30 גיליונות, ניירות, עלוני נייר או פוסטרים זוטרים. “תקליטים” עבודה דומה, עם שלטים ויניל או מול תלוי או דבק לוח המודעות, והם מתאימים ביותר להצגת גרפיקה מורכבת. “לקטים”, “כרזות” ו “פוסטרים זוטרים” מתייחסים לכל המהות באותו פורמט שלט חוצות המסורתי, בגדלים הולכים וקטנים.
להתחבר עם מודעות חוצות ההייטק
LED, LCD, שלטי חוצות דיגיטליות ווידאו הם בעצם כל המסכים ענקי שתצוגה, בהתאם לתקנות מקומיות ושיקולים טכניים, בכל מקום בין שקופיות-מופעים סטטיים לאנימציה באיכות שידור או תוכן וידאו.
בלוג WireSpring נותנת סקירה טובה שלטים של היתרונות והחסרונות של שלטי חוצות דיגיטליות וסריקה כללית של תקנות המשפיעות עליהם. חלק ניכר מהז’רגון שאתה שלטים צפוי להיתקל הוא קרוב לוודאי כבר מכיר מאלקטרוניקה כללית ושימוש במחשב; תחום מתפתח כל כך מהר ככל שטכנולוגיה מתקדמת ביותר שהז’רגון עשוי ספין אוף ממותגים, כמו “להסיח את הדעת”, כפי שהוצג ב CNet מאמר על שלטי חוצות במנהרות רכבת תחתית.
סוגים רבים מקצועיים של פרסום חוצות חיצוני, כגון טכנולוגית משאית לראייה תלת, ניתן ליישם שלטי חוצות נייחות גם כן.
פרסום החוצה הוא צעד נועז לעסקים קטנים. חברות בדרך כלל להציב לוחות גדולים האלה לאורך כבישי תעבורה גבוהות שבו מאות או אלפי אנשים לנהוג לפיהם ביום. אלו שלטים בולטים מאוד לאפשר לחברה שלך לתת הצהרה עם תמונות וטקסט עם מדיום שצרכנים לא יכולים להשליך מעליו או לזרוק . לוח מודעות פרסומות השתנו לאורך השנים, אך ימשיכו להישאר צורה יעילה של קידום עסק, מוצר ושירות. לשלב פרסום חוצות שלטים חיצוני לקמפיין השיווק שלך ל: 1. להגדיל את התנועה לעסק שלך על ידי הצבת מודעות חוצות באזורים קרובים למיקום שלך. 2. להעלות שלטים את המודעות למותג על ידי הצבת מודעות לאורך כבישים סואנים וצומת במרכז העיר כדי לקבל מראה מרבי. 3. להראות את היצירתיות של העסק שלך על ידי מתן נוסעים משהו חכם כדי לדון שלטים כשהם מגיעים לעבודה.
קבל את המיקום הטוב ביותר לוח המודעות
שקול שבו מקומות שלטים יעבדו הכי טובים עבור פרסומת החוצות שלך. אם יש לך מיטה וארוחת בוקר פונדק, הצבת המודעה שלך לאורך הכביש עשוי למשוך את הנהגים לעצור בהקמה שלך ללילה. הצבת אותה המודעה מחוץ קו מרכז העיר של מלונות שאולי יש לי תוצאות שונות לחלוטין.
בחר את הסוג של פרסומת חוצות הנכונה
סוכנויות לוח מודעות להציע יותר ממפרסם רק סטטית או אופציות חופשיות. אם אתה רוצה יותר, ויש לי תקציב גבוה יותר, לשקול סוגים אחרים של מיקומים.
השתמש בפרסום חוצות truckside
בין אם אתה מצייר את הלוגו שלך ואת המסר של עסק שלך על משאית או מסירת השטח להשכרה בצד זה של סוכנות שלטי חוצות, לשקול את זה כדי לשמור את ההודעה שלך בתנועה. בכל מקום שהמשאית עוברת, המסר שלך הולך עם זה – כל כך חניה מחוץ שלטים לאירוע גדול או לשלוח את נהג דרך רחובות סואנים פירושו יותר אנשים יראו את השם שלך.
לעבוד עם סוכנות שלטי חוצות באזור המקומי או לאומי
פרסום חוצות מקומי עובד היטב עבור עסקים קטנים, כי יש בסיס לקוחות מקומי. אם אתה רוצה להרחיב את העסק שלך, לשקול הרחבת הקידום שלך לכלול אזורים ברחבי המדינה או בפריסה ארצית.
עיצוב פרסומת חכמה, מצחיקה או בלתי נשכחת
כונן על ידי שלטי חוצות אחרות ולעשות לעצמך את אלה שאתה אוהב; לחשוב למה אתה אוהב אותם והאם אתה זוכר אותם ביום שלמחרת. ודא שיש לו שלט פרסומת משלך את כל הדברים שאתה אוהב על אלה שראיתם.
לבדוק את יעילותו של שלט חוצות לפני שלטים חידוש החוזה שלך. שאל את עסקי הפרסום החוצות לדיווחי תנועה וסקרי התנהלות לשאול אם הלקוחות שלך שם לב למודעה.
הקפד שלטים להחליף את שלט חוצות כמעת לעת. אם דרוש שלטים לכם הודעה חדשה בכל מספר מסוים של חודשים, לשמור על גבי לוח הזמנים של שירותי הפרסום שלטים החוצות ויש לי התמונה החדשה אטומים ולמוכנים לפרסום.
רושם ראשוני חשוב. בין אם זה “מיטה וארוחת בוקר” שלטים מגולפים להפליא, זהב עלה רעפים או תצוגה אלקטרונית המשתנית במהירות, שלט הוא אחת הצורות הטובות ביותר של פרסום עבור העסק הקטן שלך.
שלט אומר לציבור שהעסק שלך קיים.
שלט עוזר “המותג” לחברה שלך.
שלט מושך ומנחה את הלקוחות שלך.
בחר את המיקום הטוב ביותר עבור השלט שלך